2013. október 3., csütörtök

(2. évad) 45.rész Nosztalgia...

Mostanában elég rövid részek jönnek, remélem nem gond, próbálok hihetően írni, és átadni az érzelmeim, illetve érzelmeit Ashlynek.
Nagyon köszönöm a komikat ^^♥♥ Édesek vagytok! 
Igyekszem drága olvasók, igyekszem! :) Mit szóltok a fejlécemhez?! Én imádom *---* Ki is írom ki készítette, ajánlom nektek is az oldalt, ügyesek és nagyon aranyosak :) Bátran írjatok chat-be, nem harapok ;) Jah és képzeljétek, jelentkeztem egy versenyre, amiben én írhatom meg a kövi részt a blogba, és remélem az enyémet választja a kedves bloggerina! :) Szurkoljatoook!
Puszil: Csengii :$

A srácok bejöttek a munka helyemre, a boltba.Tök helyesnek gondoltam őket, csak kicsit buzisnak. - nevettem el magam, de nagyon. Harry durcásan nézett, de nem bírtam abbahagyni a nevetést. - Bocsi! - nyöszörögtem, majd folytattam. - Pár napra rá találkoztunk a stracburs-ba, és ott Harry rögtön a szexuális életemet tárgyalta ki. Aztán átjöttek, elmentünk Zaynnel popconért, útközben kitaláltuk, hogy eljátsszuk, hogy járunk, csak, hogy Zayn megtudja, hogy bejön-e Vikinek. Hát kicsit nem jól sült el, mivel Harry rögtön a csókolózást várta, mire ellenkezni kezdtem, de Zayn lekapott. Mindegy, nem megyek a részletekbe. Niall már levágta, hogy nem járunk, aztán üvegeztünk. - folytattam volna de Harry röhögve bele vágott volna a szavamba, de inkább befogta. - Még aznap elmondtuk, hogy szívatás volt az egész, ja azt még hagy mondja el, hogy mertem, Harry pedig azt mondta, hogy menjek be vele a szobára 5 percre, és amíg bent voltunk, direkt kétértelmű szavakat mondtuk, összeborzoltuk a hajunkat és a ruhánkat is kicsit hanyagon beállítottuk. Az azért vicces volt. -nevettünk fel Harryvel az emléken.
- Szóval te már Harryre is hajtasz? Nem szégyenled magad Blue?! - nevetett mögöttem Jake. Megcsaptam a lábát és meséltem tovább.
- Aztán este párna csatáztunk, szegény Liamet agyon püföltük. - ráztam a fejem. - Aztán még sokat találkoztunk a srácokkal, Niall kórházba került, tiszta izé hangulat volt, viszont Zayn és Viki eléggé egy húron pendültek, de nem jártak. Mindennap bejártam hozzá, kiengedték. Eljöttünk ide Írországba, nem sokan tudtak róla, csak egy napra jöttünk. Visszafelé hoztuk magunkkal Bellst. Niall nálunk aludt, beszélgettünk, majd a végére össze is jöttünk. Bejött Bells, ő volt az első aki tudott róla. Aztán mentünk bulizni, Harry lecsapott a húgomra, Danival és El-el megbarátkoztam, mindenki nagyon kedves volt velem. Aznap éjjel fenyegettek, sms-ben, aztán személyesen, fegyvert tartottak rám, majd mondtam egy olyat, amitől Niall besértődött, vagyis úgy volt, hogy a csajjal veszekedtem aki fegyvert fogott rám, utánam jött Niall Liam és Zayn, de elbújtak, a csaj mondta, hogy csak a hírnév kell, meg csak Niallbe kapaszkodok, erre azt mondtam, hogy "Nincs szükségem rá", ő meg ezt másképp vette. Végül utána szaladtam, a csajról azóta se hallottam, de szakítottam éjjel Niallel. Vagyis.... igen én szakítottam vele, meg mondtam, nem ismerek rá, meg balblabla, aztán elmentem lefeküdni, de nem tudtam aludni, akkor bepiáltam, cigiztem is, azóta szoktam rá,vagyis nem szoktam rá, már jó ideje megint nem cigizek. Mindegy! Varrattam egy tetkót hajnali 5-kor, egy szöveg itt a csuklómon. - mutattam, a többiek már annyira belemerültek a hallgatásba, hogy tátott szájjal figyeltek.
"This too shall pass" (ez is el fog múlni).
Hazamentem, aludtam sokat, délután átjött Zayn, medencéztünk, napoztunk, megjöttek Belláék, rendeltünk pizzát, Viki tök féltékeny volt rám az utóbbi időbe Zayn miatt. Mindegy! Aztán kibékültem Niallel, de már nem nagyon voltunk akkor sem azok a nagyon jó barátok. Talán először Zayn volt a bandából az akivel úgy komoly dolgokról is tudtam beszélni, aztán Liam, és Harryvel meg Louisval sose lehet. - legyintettem. - Mindegy, már kezdek szomjas lenni, meg éhes is, rendeljünk pizzát! -mondtam. Felálltam, hozta, be poharakat és kólát, ők már megrendelték a pizzát.
- Hallod, Ash, még így utoljára, égesd le magad! -kérlelt Jake. Ránéztem ilyen "Már megint mi jutott eszedbe?" nézéssel és folytatta. - Csak a mi kedvünkért, amikor jön a pizza futár flörtölj vele! Oké? -csillogtak barna szemei.
- Oké. - sóhajtottam. Leültem a tv elé, amibe ÉN MENTEM?! - Na srácok, ilyen ha híres vagy. Mutattam a képernyőre.
Ashley Blue egyre felkapottabb! Titkos információk szerint a lány a fiúkkal tart a ma megkezdődött turnéjukra. Állítólag hetek óta Írországban tartózkodik. A rajongók kiraktak képet amin együtt pózolnak, vagy épp a lapot amit aláírt. Talán a lány tényleg csak a hírnév miatt van a One Directionnel?! Twitteren állandóan pörög a fala, legtöbbször barátairól posztol, ami nagyon kedves gesztus tőle, de vajon ilyen a való életben is?! - makogott a nő. Oké, értem én, hogy ez a munkája, de miért kell ilyen hihetően dumálnia?!
- Hm....mi is híresek lettünk! - ugrándozott Alex, mire nevetni kezdtem. A többiek kikerekedett szemekkel néztek, nem is értettem.
- Téged ez nem zavar? - kérdezte Steev, mire rámosolyogtam.
- De, de nem tudok mit tenni ellene. Állítólag ha a tv-be vagy újságba beleírják a One Direction nevét, és hamis állításokat írnak a cikkbe, a menedzser perelni kezd. De mindegy, tényleg, kezdem megszokni! - legyintettem. - Megjött a pizza! - ugrottam fel. A többiek a háttérből figyeltek, Alex videózott is. Király! Kinyitottam az ajtót, és egy csaj állt előttem.Visszanéztem a srácokra akik vigyorogva bólogattak.
Kifizettem, és utána szóltam.
- Figyelj, mondták már, hogy a szemed nagyon szép és illik a.... a hajadhoz?! - mondtam zavartam mire megvakarta a tarkóját és kínosan nézett.
- Nem, de... izé köszönöm! Heló! - ellépett az ajtótól én meg becsuktam. Jake lepacsizott velem, a többiek meg elismerően vigyorogtak.
- Most ezt nagyon kellett?! - néztem fel újra, mire hevesen bólogattak. Nagyon sokat beszélgettünk, idő közben anyuék is megjöttek Harry elment, egy csókkal. Tuti járnak, mivel amikor ültek Hazz átcsúsztatta a kezét Bells combjára. Nagyon nagyon sokat beszélgettünk még,de tényleg búcsúznunk kell. Mindenkinek egy újabb puszi-puszi, és nagy hosszú ölelés. Imádom azokat a baráti "szeretlek" öleléseket, olyan aranyos. Végül elmentek.... lehet, hogy csak 9 hónap után találkozhatok velük legközelebb, azt viszont nem akarom. Igaz, könnyebben itt hagytam őket két évvel ezelőtt, mert akkor még nem tudtam megbecsülni azt amim van, mégpedig a barátaim.
Készülődtem aludni, de előtte csináltam magamnak meleg szendvicseket,  éhes vagyok. Anyuék hazaértek, nagyon vidámnak tűntek, örülök, hogy valamilyen szinte sikerült segíteni, hogy újra önfeledten boldogok legyenek. Mert  hát, a munka, munka, munka. Nem is értem, ha kevesebbet dolgoznának se lennénk szomorúbbak, sőt. Arra hivatkoznak, hogy így legalább megvehetjük amit akarunk, de szerintem hülyeség, egyszerűen unatkoznak, aztán meg nincs más dolguk, és gondolják ez hasznos. Hát én tényleg nem tudom, mi járhat a szülők fejében.Vagy csak egyszerűen nekünk szeretnének jót, bár ez sem valami okos, így is boldog vagyok... efelől. Tényleg nem panaszkodhatok, de azért jobb is lehetne, pár dolog felől, de a sors, így is, úgy is kegyetlen, szóval ennyi mindenkinek jár, bár ne járna!
Lefürödtem, fogat mostam, és felmentem netre. Már 3895 like van a videónkon. Hűű! Sőt, mega-hűű! Féltem, hogy majd mit szólnak hozzá a ' rajongók ' de úgy látszik jól fogadták, még a kommentek is kedvesnek tűnnek. Sok olyan van, hogy "Nem hittem, hogy ilyen a kapcsolatotok, ez olyan aranyos, szurkolok, hogy mindketten boldogok legyetek, akár együtt, akár nem.Eleinte nem tudtalak elviselni, de ha Niall -és persze a többiek- így boldogok, hát legyen, úgy is rendesnek tűnsz ;) " na a direltokinerek (vagy mik..) -nél ez bók. De azért meg kéne tanulnom, hogy a barátaim fandomjának mi a nevük, mert azért ez egy kicsit gázos.
Felugrott a chat ablak, és ki írt rám, hát Ria. Jesszus, rám férne egy kis dumálás!
Másolom:

Viki: Szia Ashley! Nem haragszol rám amiért nem hívtalak? Hidd el hiányoztál, most is hiányzol, csak hát alig volt időm :(  <3
Én: Szia Viki! Dehogy haragszom, örülök neked! Azaz nektek! Mesélj a pasiról... ;)
Viki: Honnan tudtad?! Oké! :D Szóval, magas, zöld szeme van, 18 éves, dolgozik, pontosabban... mekibe dolgozik, fekete haj, és...még mit is mondhatnék.... aranyos :)
Én: Jaj, annak nagyon örülök, küldjetek közös képet, és izé... skype- olunk ?
Viki: Egyébként, szóval...khm.. ő is itt van most, de oké, hívlak :)
Én: Jujj..akkor nem zavarok! ;D -írtam, de már késő volt, viszont felvettem.

- Na szija csaje! - köszöntem neki vigyorogva. És megjelent a srác is a képbe. Hú..... nagyon jó pasi mit is mondjak. Szép  nagy zöld szemek, olyasmi haj mint Zaynnek, csak kicsit rövidebb talán és hófehér mosoly. - Illetve "sztok"! - mosolyogtam tovább.

- Szia! - köszöntek egyszerre.

-Dave vagyok, Dave Peterson, örülök! - mosolygott és a kamerába nyújtotta a kezét, mire felnevettem és én is ezt tette.

- Én is örülök Dave, Ashley Blue vagyok, de a barátaimnak, csak Ash! - mutatkoztam be. - Na meséljetek, mi újság? - hasaltam le.

- Én most rád vagyok kíváncsi, Nialltől az a videó, nagyon kedves volt! És a barátaid is szuperek! -kedveskedett, és ámuldozott.

- Igen, én is így gondolom! Nem volt sok minden, beszélgettünk, meglepi bulim volt, nem rég mentek el a többiek, és Brandon-t is felhívtam, te mikor beszéltél vele utoljára? - magyaráztam.

- Ki az a Brandon? - szólt közbe a srác. ÍÍjj....

- Csak az egyik haverunk. - legyintett Tori. - Én tegnap beszéltem vele telefonon, ő is jól megvan. -jegyezte meg.

- Aha, én is úgy vettem észre, még barátnőt is szerzett! Lehet, hogy én voltam rátok rossz hatással, elmentem és máris szereztek magatoknak barátot illetve barátot! - kuncogtam mire bólintott.

- Egyébként veled mi újság pasi ügybe? - vigyorgott mintha tudna valamit.

- Nem sok, kiderült, hogy az egyik haverom szerelmes belém egy ideje, na ma megcsókoltam, erre azt mondta, hogy ha nem tetszek neki, ne erőltessem, hát nem tettem, jól elváltunk egymástól. Aztán találkoztam egy másik sráccal, még régebben, Dean a neve, vele is jól elvoltunk, csak hát, a mi baráti körünkbe nem annyira tartozott bele, kicsit felesleges volt. Láttam szellemet, sátoroztunk, Zayn azóta is jó barátom.... a többiek is rendesek, Harry és a tesóm összejöttek, minden happy, nagyjából....

- Na, az tök jó! De szellemet? Oké, szerintem csak hallucináltál, neked nem lehet hinni. - vágott ijedt fejet, mire Dave a hajába puszilt.

- Tényleg, még beszélgettem is vele, kisfiú, olyan mint az "Átok" című filmben az a kis izé, na mindegy! Holnap indulok a turnéra, lehet, hogy ellátogatok Londonba, sőt tuti. Majd megyek, "haza" ! - mutattam a macska karmokat a levegőbe.

- Okés, a srácok is jöhetnek! - kacsintott. Valaki valamivel dobálgatta az ablakom. Odanéztem, és láttam, hogy homok darabok vagy kicsi kavicsokkal dobál. - Pill! - mondtam és legurultam az ágyról, nem akartam egy szál pólóba a kamera előtt felállni. Kinyitottam az ablakot, és Steev állt ott.
- Szia Ash! Beengednél? - kiabálta épp úgy, hogy meghalljam. Lebaktattam, anyuék még fent voltak és tv-ztek.
- Jött Steev, bocsi! - mondtam és kinyitottam az ajtót. - Szia! - köszöntem neki kíváncsian.
- Szia, bemehetek? - kérdezte, aztán fel is mentünk a szobába.
- Épp a régi barátnőmmel kamerázok, mutatkozz be neki! - mutattam a gép felé, és beugrottam az ágyba, hogy ne villanjon ki semmim. Odaült mellém és bemutatkozott, mire kikerekedett a szeme Vikinek, aztán egy 'nézéssel' és vigyorral megbeszéltük, hogy überhelyes. Na igen.

- Hogy-hogy jöttél? - kérdeztem és felnéztem rá.
- Hát mert unatkoztam és gondoltam eljövök, ha már Nath Nessával van. - vont vállat mosolyogva.
- Jól tetted! bólintottam. - Inni-enni? - kínálgattam, mire megrázta a fejét.
- Szóval te vagy Ash egyik haverja? Mesélt már rólatok régebben is! - mosolygott Viki, mire Steeven egy kicsit megint elpirult, de tényleg nagyon kicsit, a kamerába szerintem nem is látszott.
- Igen, én lennék! - nézett a kamerába kedvesen.
- Na ígérem sűrűbben beszélünk még, de mennem kell - mutattam Steevre - oké? - kérdeztem mire bólintottak. - Sok szerencsét! Öleléééés! - kacsintottam és kiléptem.
- Ő Viki, a Londoni barátnőd, nagyon szép lány?! - kérdezte és lerakta a gépet.
- Aha, szerintem is! - mondtam. - És miért jöttél igazából? - néztem kék szemeibe. Lehajtotta a fejét, és elég szomorúnak tűnt.
- Én nem tudom, hogy, hogy fogom kibírni nélküled. - csóválta a fejét, mire megöleltem.
- Jaj, ne izélj már! - morogtam a nyakába, mire kicsit kirázta a 'hideg'. Cajj...nem tudok mit tenni vele. Elhúzódtam és felálltam, ő is ezt tette.
- De nem tudom, most mit tegyek, szeretlek Ashley, nem érted?! - emelte fel egy kicsit a hangját, és nagyon savanyú képet vágott.
- Tudom, de ha én nem?! - vágtam rá. - Szeretlek, de nem úgy ahogy te szeretnéd, igen kedvellek, bírlak, de nem vagy szerelmes beléd. - magyaráztam ki magam, mert az első mondatom még rosszabított a helyzeten.Velem szemben állt.
- De nem tudnánk valahogy ezt szerelemmé gyúrni? - lépett közelebb, miközben a fülem mögé tűrt egy haj tincset. Vettem egy mély levegőt, lesütöttem a szemem és hagytam. Nem fogok belehalni, lehet, hogy egyszerűbb lenne nekem is, kiverné a fejemből Niallt, hisz' tényleg bírom Steev-et. Niall szerintem már feladta értem a harcot, mind az én hibámból, Steev viszont nem, pedig lett volna rá oka. Most is itt van velem és fűz, na Niall nem tenné, és nem is teszi. Akkor is szeretem, viszont ezt a fiút is szeretem, csak kicsit másképp. Bejön, de hát Steev mindenkinek bejön, ez tény. Gyönyörű kék szemek, barna zselézett séró, kockás has, aranyos természet, és az arca is bájos, ráadásul tehetséges, nem mellesleg jó fej. Minden lány álma, habár, tévedek, az enyém nem feltétlen, de lehetne. Ha most ez a csók olyanná sikerülne ami megváltoztatná a nézeteim, lehetne szerelem, bármi lehetne. Már a leheletét éreztem a számban, de az ajkai még mindig nem érintették az enyémet. http://data.whicdn.com/images/59362052/large.gif
Kicsit már kezdtem vágyakozni is, hogy mozduljon már, de semmi. Talán ez volt a célja. Lesokkoltam, nem is mertem mozdulni, a végén még tényleg sikerülne a terve ; hogy én kezdeményezzek. De nem fogok, az hitegetés lenne, igaz talán ez is az amit most művelek.Végül az ajkai lassan megérintették az enyéimet és lassan mozogni kezdtek. Két keze közé fogta az arcom, én pedig a tarkóját húztam magam felé. Kifejezetten élveztem, pedig nem szabadna. Ha most én is szerelembe esnék, az nem lenne jó, holnap megyek is. Ha itt maradnék adnék neki esélyt, és magamnak is, de szorosabb szálak fűznek azért a bandához, akárki akármit mond. Meleg kezei a derekamra csúsztak. Lassan elhúzódott levegő hiány miatt, és a kezeit is elvette. Kinyitottam óvatosan a szemem, de megrekedtem amikor megláttam Steev arcát. Könnyek gyűltek a szemébe. Most vajon mi baja lehet? Hülye vagyok, ez nagyon egyszerű miért van. Úgy csinálok mint egy Los Angeles-i kis 15 éves kis.... szóval visszatérve a témára.
- Nagyon sajnálom. - közölte és indult volna ki a szobából ha nem szaladok utána és nem ölelem át hátulról.
- Nincs mit sajnálnod! - mondtam neki. - Tudom, hogy neked ez iszonyú és szörnyű, meg nekem is, hidd el, adnék kettőnknek egy esélyt ha most nem mennék el. - magyaráztam neki, mire felkapta a fejét. Szemeibe mindig meglátom azt a szép csillogást, azt a gyönyört ami egyben bánat is. Hát én nem tudom, hogy mi lesz szegénykémmel. Nagyon szeretem.
- Tudod, hogy szeretném, ha ez elég lenne. - rázta meg a fejét. Adott az arcomra egy finom puszit, sietősen megölelt és elment. Úgy álltam ott mint valami bábu. Nem éreztem azt mint ahogy régebben. Az az érzés, hogy, "hú de imádom azt a puha kis barna haját, és azokat a gyönyörű sötétkék szemeit, meg a puha kezét, és amikor az ajkai hozzáérnek az arcomhoz percekig, sőt órákig érzem a forró, perzselő nyomát, ami kellemesen hat a bőrömre. A bénító férfias Old Spice illata is lenyűgöz..."ött. Most is érzem azt a jó érzést mikor megölel meg rám mosolyog és bírom a külsejét is,  sőt nagyon szép szemei vannak, de nem nagyon hat rám olyan szerelmesen. Persze mind ez szép és jó, és igen, mint már említettem eszméletlen külseje van és élnek-halnak érte a csajok, valljuk be, elég sokszor megtalálják. Ezért nem is értem, miért pont én kellek neki?! Állítólag a szerelem sosem múlik. Hát ja...van ez így. Csak elgyengül, de van akinél nem. Hát én erről nem nagyon sokat tudok, inkább Bells. Ő állandóan ezeket a magazinokat bújja. Lefeküdtem, de előtte felnéztem twitterre. Hú gyarapodott a követőim száma, már elérte az 1 milliót. Kiírtam egy ide illő idézetet.

"A legjobb barátod több mint a barátod, ő a lelki társad" Csak, hogy nekem akkor nagyon sok lelki társam van :) <3 Tudjátok srácok, létezik Skype, pls  legyetek függők! :DD 

Megnéztem, lett sok RT, meg "kedvenc" a videónkon, jól esett. Már el sem olvastam az ehhez érkező tweeteket, csak egy név tűnt fel a sok közül.

@Steev_Hill : Az első TITKUNK! A miénk....

Istenem, nem tudom mit tegyek, tényleg imádom ezt a srácot, csak..csak nem nagyon úgy, ahogy kéne. Felmentem facebookra is, felugrott pár ablak, egy Louistól, hogy ez a gyerek állandóan szervezkedik nekem. Másolom:

Louis: Halika - Lya-cska!
Én: Szia Lou! Lya-nak csak pár ember hívhat, te nem! Sajnálom Bo! De menjél aludni, én is akarok, csak te itt megzavarsz engem állandóan....!
Louis: Hát tudom mit!? Nem leszek a barátod, és tudom mit!? Nem hívhatsz Bo-nak! És tudod mit?! Megyek is aludni! Ég áldjon ASHLEY!
Én: Louis!.....Jó éjt! ^^
Louis: ...köszönöm!Neked is! Szeretlek Lya-cska! ^^
Én: Louis.....ne hívj így! Szia!
Louis: Nem szeretlek. Szia!
Én: Én igen! :D Szia!
Louis: Hát jó akkor én..még mindig nem! Halika!
Én: Ne írogass, álmos vagyok!Tudod én buliztam....te is....de én 6-kor keltem!..Cső!
Louis: Te nem hagysz! Én is 6-kor keltem...

Erre már nem írtam vissza, csak megnéztem ki írt még.Vanessa...jéé.

Ezt is másolom:

Nessa: Szia! Alig ismertük egymást, de nagyon kedves vagy, és jó utat szeretnék kívánni, meg megköszönni! :)
Én: Aranyos! Tulajdonképpen én  örülök, hogy megismertük egymást, te is kedves, és nagyon aranyos vagy! Na de mennem kell, bocsi, korán kelek! És köszönöm, meg ; semmiség, csak egy barát dolga! ;)

Végleg lehajtottam a laptop tetejét, és bebújtam az ágyba. Hambi és Troth belökte az ajtót és felugrottak a lábamhoz.A kezem belevezettem tiszta szőrükbe és úgy aludtam el.

1 megjegyzés:

  1. Ne haragudj hogy nem komiztam, de siettem és kiment a fejemből...:/ DE CSAJEEEE!!!!! Isteni vagy!!! Hambi XDD ^^ Imádom a blogot és téged is !! Kövi részt! :3 ♥♥ <33333

    VálaszTörlés