2013. október 10., csütörtök

Interjú


Sziasztok! Készítettem interjút egy kedves lánnyal, ő kérdezett, én válaszoltam. Megtisztelés volt az egész, ez volt az első, és remélem nem az utolsó! :) ♥







-Mikor kezdted a blogot ?
-Márciusban.


-Kik a főszereplői a történetben?


-Ashley, egy átlagos Ír lány. És persze a legjobb barátja Niall, idővel viszont Zayn is.



-Hogy jött az ötlet ,hogy neki kezd egy blognak?

-Eléggé egyedül éreztem magam, unatkoztam. Megszerettem a One Direction-t, és gondoltam, "akkor miért ne öltsem a gondolataim az internet világába?!"


-Van már ötletet ,hogy-hogy fejezd be a blogot vagy még ezen nem is gondolkodtál?


-Sokat gondolkodtam rajta, bár igaz, hogy úgy kezdtem el az egész blogolást, hogy "Na vágjunk bele", szóval ez miatt kicsit nehéz volt a legközelebbi részeknél. Szóval, még bármi változhat, egyébként igen meg van a vége.

-A 2.évad lesz az utolsó vagy várható még több is?


-Még lesz egy 3. évad is, de több nem várható.


-Mit csinálsz majd akkor ha befejezted?


-Hát szomorú leszek, mert imádok írni, és a blogom által ismertem meg egy csodálatos lányt! De örömmel zárom le a kis történetem, tudván; szerették! Az viszont biztos, hogy több időt fogok belerakni a következő blogomba.

-Mi a véleményed a rosszt kritikákról ? Te kaptál már esetleg?

-Igen, kaptam rossz kritikát, elfogadom, ebből tanulok! Valóban rosszul esett, de ÉN kértem a kritikát, Ő csak megmondta a véleményét.Ez a dolga. Csak sajnos elég nehéz volt jobb kinézetre bírni a blogom, de folyamatosan dolgozok az ügyön.


-Szereted az olvasóidat?

-Ez kérdés?! Persze, hogy szeretem őket, sőt, imádom! Miattuk folytattam a blogot, ők öntötték belém a lelket!


-Gondoltál már arra ,hogy közös blogot indíts vagy inkább jobban szereted ha egyedül tudsz írni?

-Igen, el is kezdtük a sztorit a legjobb barátnőmmel, viszont nekem is van 2 blogom, neki is, és így nagyon kevés időnk van rá, ezért nem is fecceltünk bele energiát. Ha több időnk lesz, mindenképp megvalósítjuk! Igazából, félek amiatt, hogy mi van, ha neki nem tetszik az én ötletem, vagy nekem az övé, de szerintem ezt is meg lehet beszélni


-Szoktál más blogokat is olvasni?

-Hú! Hát nagyon sokat olvasok, mint blogokat, mint könyveket! Nagyon szeretek más ötleteiből meríteni, és -nagyképűnek fog hangzani- a saját blogom viszonyítgatni másokéhoz. Nagyon sokat olvasok más-más blogokat.


-Van kedvenc íród ?


-Hát, ez fogós kérdés. Azt hiszem a magyar írók szebben fogalmaznak, mint például az angolok. Ezért én szeretek minden mai, magyar írót. Sokkal nagyobb a szókincsük, és ezért öröm olvasni a szebbnél szebb történeteket.
De ha mondanom kell Leiner Laurát mondom. Az én korosztályomnak az ő könyveit ajánlom, csodálatosak!


-Bábel vagy Szent Johanna Gimi?

-A Bábelt még nem olvastam, de mindenképp el szeretném olvasni. Ezért nem mondanék erről véleményt, csak annyit, hogy imádom a Szent Johanna Gimit.



-Utolsó kérdésem pedig ,hogy milyen írónak tartod magad?

-Hát...sokkal jobban írok, mint a blog kezdetekor, ez tény. De sosem tudnám magam elképzelni egy olyan írónak, akiről esetleg azt mondanák, hogy "Nagyon jól ír!". Ezért én egy kislánynak tartom magam, aki szívét lelkét beleadja az írásba, élvezi, ez viszont nem azt jelenti, hogy ügyes is.

-Köszönöm szépen ,hogy beszélgethetünk ! :)
-Én köszönöm! :)

2 megjegyzés: