2013. november 6., szerda

Eltűntem..., miért?

Sziasztok! 9200 oldal megjelenítés *---* wOw! ^^ Köszönöm
Először is bocsánatot szeretnék kérni, a várakoztatással, sajnálom, így sikerült bepréselni az időmet!
Másodszor: eltűntem. Hogy miért? El is mondanám. Szóval nincs időm. Egyszerűen annyi tanulnivalóm van ebbe a tanévbe, hogy időm sincs még a kedvenc blogjaimat sem elolvasni! Vers mondó versenyre tanulok, plusz meg kell tanulni több mint 30 versszakot, és még természet, történelem, szóval ismeritek a helyzetet, mivel ti is biztos tanultok! Nem szerettem volna azt, hogy azt csinálom mint más bloggerinák, hogy hetekre-hónapokra eltűnnek. A blogom elején megfogadtam, hogy csak úgy kezdek egy blogba, hogy szívvel lélekkel, rendszerességgel hozom a részeket, és megpróbálok mindent a legjobb minőségben biztosítani. Ez viszont nem annyira könnyű mint hittem. És most csak azért írom le nektek, mert fogalmam sincs mennyi idő után tudok hozni következő részt! Így is csúsztam nagyon sokat. Sajnálom!
Megértéseteket kérem, a blog SZÜNETEL ki nem tűzött idő pontig! Ígérni nem ígérek semmit, de reméljük (remélem ti is :D ) minél előbb lesz rész! Abban viszont biztosítalak titeket, hogy 2013. novemberi hónapban LESZ rész!♥
Köszönöm!
[komikat úgyanúgy várom, mert hiányoztok :( ]
STORY OF MY LIFE!♥♥♥ *---*
Büszke vagyok a megtekintésekre, hogy ennyien kíváncsiak voltak egy """"buzi"""" fiúbandára, akik szeretik a család tagjukat, és nem pucéran nyalogatnak egy kalapácsot!
#smilerekbocsiezcsakegypélda
:) <3333

1 megjegyzés:

  1. Óóó kedves barátosném, igaz hogy hiányzik a blogod, de kibírom valahogy! Nekem is ugyanez a helyzetem! :( :)♥

    VálaszTörlés